2014. november 21., péntek

Hangok és furcsaságok

Heló, kedves idetévedt. Örülök hogy újra nyomon követed Rosalie életét a Roxfortban.  Esemény dús, másodikos éve lesz .


A vonat út hangosan, nevetve telt el. Sokat röhögtem és megismertem a legjobb barátaimat. Mindent meg tudtam róluk. Például a gyermekkori emlékeket is. Harry , igen az a Harry , elmesélte hogy ő egy nagy zöld villanásra emlékszik csak.  Hermione elmesélte , hogy az apjába egyszer bele harapott egy kisfiú. Ron pedig azt mondta hogy ő imád seprűn lovagolni. Luna csak olvasott fejjel lefelé tartva , amit kicsit furának tartok , egy Hírverő nevezetű újságot.
- Figyeljetek. Nincs kedvetek majd a nyári szünetben nálunk lenni ? -kérdezte Ron
Mindenki igent mondott , csak én tétováztam egy kicsit .
-Rosalie . te nem akarsz jönni ? Olyan jó lenne , ha te is el tudnál jönni. - Mondta Hermione
- De, szeretnék, csak a szüleim. Hát nem is tudom , hogy meg engednék-e.
- Küldünk neki majd baglyot . - Hermione csak mosolygott.
- Tudod , Rosalie , picit magamra emlékeztetsz . - ölelt meg.
- Igen ? Nem is tudtam , hogy ennyire , ennyire földhöz ragadt lennél . Én nem ilyennek ismertelek meg. - röhögtem
 - Már nem vagyok olyan mint régen . -  Meg fogjuk beszélni a szüleiddel , nyugodj meg!
- Rendben na !   Harry , jól vagy ? - kérdeztem az ablaknál ücsörgő Harry Pottertől, akivel nagyon jó barátságba lettünk, úgy, mint a  többiekkel .
- Persze . - mondta Harry
- Fáj a sebhelyed igaz? - ez a mondat után oda hajolt Harryhez és mondott neki valamit , amire csak egy Nemmel felelt.  Mivel el akartam kerülni hogy azt higgyék hogy hallgatózok , kinéztem az ablakon. Már-már alig lehetett látni az elsuhanó tájakat. Mióta a Roxfortba járok, most gondolkoztam először azon, milyen lenne, ha nem tudnék varázsolni. Esetleg , megtiltanák. Nagyon fájna, az biztos. Mert egy darabot veszítenék el magamból, ami fontos nekem .
- Rosalie. Itt vagy? Már fél órája szólítgatunk. Megérkeztünk. - szólt Hermione.
Észre se vettem hogy elaludtam. Annyira el gondolkoztam .
- Igen , fent vagyok . Na jöttök ? - kérdeztem Hermionét . Ő ahogy látom, túlságosan el van foglalva. De Ron jön velem. Lehet hogy van Mione és  Harry közt valami ?

- És , milyen a házatok ? - kérdetem Ront mosolyogva.
- Olyan mint az összes többi. - mondta keservesen
- Valami baj van?
- Nincs semmi. - mondta . - Csak, egy olyas valakit szeretek, aki nem viszonozza. -Itt Hermionéra nézett.
- Értem már . Miért nem beszélsz vele ? - ekkor hangos csörömpölést hallottunk a hátunk mögött . Hátra  néztünk, Semmi. Azt hittem hogy csak az avart fújja a szél, de nem. Ron is furcsa szemekkel nézett a  Holdra. Teli hold van .  Elkezdett ordítani Ron ,   csak ordított. Majd a pupillái kitágultak, sárgák lettek . A szőre kinőtt. Futnom kelletett volna , de nem tettem. Tudtam, hogy nem tehet bennem semmi kárt . Még utolsó emberi hanggal kinyögte: - Fuss!
- Nem futok, nem hagylak magadra! - már könnyeztem.Utálom más embereknek a fájdalmát nézni.
Csak álltam. Amíg ő növekedett. Félelmetes volt.  Mikor átváltozott egy helyben kezdett el vonyítani . Majd rám nézett és bűnbánást láttam egy pillanatra szemében. Mintha bánná hogy láttam 'ilyennek' .
Nekem iramodott.  A pálcámat rá szegeztem és kimondtam az első átkot ami eszembe jutott :
-  Capitulatus!
Az erdő hangos volt tőlünk. A fák suhogó hangjával, az avar zörrenéssével  és Ron vonyításától zengett a terület. Hátrább repült az átoktól, egy fa nyeste fel a hátát, olyan erővel csapódott. Ám ezután az a rejtélyes hang keletkezője fellépett a színre. Bamba szemekkel néztem . Majd kimondtam a nevét
: - Dumbledore.

2 megjegyzés:

  1. Szia!:)
    Gondoltam, írok egy megjegyzést, hátha hamarabb hozol részt! :$
    Szóval.: Még valamikor délelőtt találtam rá a blogodra, csak telefonról olvastam, így inkább megvártam, hogy gépnél legyek, so sorry hogy ilyen "későn" írok:)
    Ugyan én nem vagyok nagy Harry Potter fan, láttam ugyan minden részét, és olvastam is, de hát, ez van. Viszont, az egyik barátnőm rajong érte, így hozzám is eljut minden infó. Tudom, ez nem lényeges, csak így elkerülöm azt, hogy elfogultnak higgy a történettel kapcsolatban.
    Na, de akkor tényleg rátérek a lényegre.: Tetszik!:)
    Itt kicsit azért fura volt, hogy ilyen hamar legjobb barátainak hívja a srácokat, de gondolom van egy szál a fejedben, és azt követed ezáltal, vagy nem tudom..:D
    Amúgy, egész jó, helyesírásai hibát nem találtam, vagy már elfelejtettem azóta. :D
    Várom a baglyot, ami értesít az új részről!;)
    xx.

    VálaszTörlés
  2. Szia :) Hát köszi, igyekezek a fejezettel, csak egyszerre többet is írok, hogy utána ne keljen :) És már hamarosan jönnek a hosszabb részek is :) Igen, van egy vonal, amit követek, és ez majd ki fog derülni hogy miért is hívja rögtön a barátainak <3 És köszönöm a megjegyzést <3

    VálaszTörlés